مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در ایام اربعین ارائه پنج هزار و ۶۰۰ سرویس حمل و نقل از جمله فعالیت‌های جهادی صنعت حمل و نقل مسافر بود و شرکت‌ها و رانندگان اصفهانی به بهترین شکل به مردم خدمت رسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت: امسال محک خوبی برای سنجش توانایی و اراده صنعت حمل و نقل و راهداری استان اصفهان در سطح کشور بود.

او با اشاره به اینکه در سیل نوروز، راهداران استان اصفهان همزمان در سه جبهه به بازسازی و ترمیم محور‌های مواصلاتی سه استان اصفهان، لرستان و خوزستان پرداختند، گفت: در اربعین امسال نیز با وجود رشد دو برابری سفرها، صنعت حمل و نقل مسافر استان اصفهان در خدمت رسانی سریع و به موقع به زوار امام حسین (ع) خوش درخشید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه امسال اصفهان در حوزه حمل و نقل در ایام اربعین افتخار آفرید، تصریح کرد: ارائه پنج هزار و ۶۰۰ سرویس حمل و نقل از جمله فعالیت‌های جهادی صنعت حمل و نقل مسافر بود و شرکت‌ها و رانندگان اصفهانی به بهترین شکل به مردم خدمت رسانی کنند.
او با اشاره به عملکرد قابل تقدیر بخش حمل و نقل کالا استان اصفهان ادامه داد: فعالین صنعت حمل و نقل کالا در سال ۹۸ و با وجود تمام مشکلات زمانی که نیاز به تخلیه کالا از بنادر اعلام شد، در میدان حضور یافتند تا چرخ اقتصاد ایران بدون وقفه به فعالیت ادامه دهد.

خضری تصریح کرد: عملکرد ویژه رانندگان در تخلیه بار بنادر در سال ۹۸، بازخوانی حماسه جهاد تخلیه بنادر رانندگان در سال ۱۳۶۱ به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.