شهردار اصفهان گفت:ناوگان حمل ونقل عمومی شهر از جمله اتوبوس، مترو و تاکسی و رانندگان زحمت‌کش تاکسی و سرویس‌های مدارس دست به دست هم داده تا مهر را به خوبی آغاز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: این روز‌ها شهر آماده بازگشایی مدارس است و دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان طبقه خلاق شهر، به سمت مدارس و دانشگاه‌ها می‌روند تا شهر پُر از مهر شود.

او با بیان اینکه فرزندان این سرزمین با توکل و امید به آموزگار هستی درس مهر، انسانیت و اخلاق، یکرنگی و نشاط و همدلی را کنار هم از ابتدای مهرماه آغاز می‌کنند، ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان و دانشجویان آموزه‌هایی بیاموزند که برای همه مرز‌ها و قومیت‌ها و در تمام اعصار و نسل‌ها ماندگار باشد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: آموزه‌هایی که دانش‌آموزان و دانشجویان می‌آموزند نه تنها کهنه و بی‌اعتبار نمی‌شوند بلکه اساس و اعتبار و سعادت یک جامعه را شکل می‌دهد و البته با این نگاه شهر آماده استقبال از مهر است.

نوروزی با بیان اینکه ناوگان حمل ونقل عمومی شهر از جمله اتوبوس، مترو و تاکسی و رانندگان زحمت‌کش تاکسی و سرویس‌های مدارس دست به دست هم داده تا مهر را به خوبی آغاز کنند، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان در سایه این هماهنگی‌ها می‌توانند با آسایش و آرامش راهی مدارس و دانشگاه‌ها شوند.

او خاطرنشان کرد: سال گذشته برای مشارکت و استفاده از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان و دانشجویان خلاق جهت اداره بهتر شهر، برنامه‌ریزی خوبی انجام و نتایج مطلوبی حاصل شد، از این‌رو امسال نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام شده که روز اول مهر به آن‌ها خواهیم گفت چگونه ایده‌ها و نظرات خود را به مدیریت شهری منتقل کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به طرح خلاقانه سازمان مدیریت پسماند مبنی بر تعویض کتاب و دفتر کهنه دانش‌آموزان با لوازم‌التحریر نو در ایستگاه‌های ثابت بازیافت، تصریح کرد: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی بازیافت برای دانش آموزان است تا همه برای ارتقاء شهر همگام و همراه باشند.

نوروزی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روز‌های حماسه، ایثار و شهادت است و این روز‌ها بود که توانست اقتدار کشور و ملت را به ارمغان آورد.

او افزود: فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به همه مردم تبریک می‌گوییم و یاد شهدای گلگون کفن را گرامی می‌داریم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در هفته گذشته اتفاقات خوبی از جمله حفاری ۱۰۰۰ متر از تونل خط دو مترو و رسیدن دستگاه حفار تی. بی. ام از ایستگاه اول به دوم یعنی از «دارک به زینبیه» در شهر افتاد؛ وعده‌ای که شش ماه قبل به شهروندان داده شده بود و خوشحالیم که در موعد مقرر وعده شهرداری محقق شد.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: هر چه سریعتر مقدمات راه‌اندازی و استفاده از خط دو مترو برای شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/م

 

حضور شهردار اصفهان دربرنامه رادیویی سلام اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.