مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اولین راهبرد سازمان هلال احمر، جذب جوانان علاقه‌مند است.

برگزاری جشن یلدانه با حضور ۶۰۰ نفر در زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جشن بزرگ یلدانه جمعیت هلال احمر شهرستان زرند ویژه ۶۰۰ نفر از کودکان بی سرپرست زرندی، اعضای کانون‌های دانشجویی، جوانان و دانش آموزی این جمعیت، امروز با برنامه‌های شاد و متنوع در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان جوانان گذرگاه ورودی جمعیت هلال احمر است، گفت: نخستین هدف این سازمان تسکین بخشیدن به آلام بشری در هنگام قهر طبیعت و حوادثی است که به دست انسان ایجاد می‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه اولین راهبرد این سازمان جذب جوانان علاقه‌مند است، افزود: کانون‌های دانشجویی و دانش آموزی، باعث مشارکت و ترویج روحیه بشردوستی در برنامه‌های عام المنفعه و بشردوستانه هلال احمر می‌شود.

او با اشاره به ایجاد فضای دوستانه در کانون‌ها عنوان کرد: کار گروهی، ارتباطات اجتماعی، همکاری و مدیریت در برنامه‌های اجتماعی و عام المنفعه نقش مهمی در رشد و پرورش نوجوانان و جوانان دارد.

در این مراسم، از دادرسان منتخب شهرستان، مربیان برتر طرح دادرس و داوطلبان برگزیده جمعیت هلال احمر شهرستان در این مراسم تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار