امام جمعه موقت تهران سخنران مراسم ۹ دی در یاسوج

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹ دی تجلی بصیرت و نمایش سرمایه عظیم مردمی ملت ایران بود اگر حضور به موقع مردم نبود اوضاع ایران اسلامی به مراتب وخیم‌تر از وضعیت کنونی کشور‌هایی مانند سوریه، عراق و یمن می‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  صبح امروز نشست هماهنگی ویژه برنامه ۹ دی در سالن جلسان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد.

در این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹ دی انقلاب سوم ایران بود، انقلاب اول در سال ۵۷ بود که ملت ایران طاغوت زدایی کرد، انقلاب دوم استکبارستیزی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رخ داد و انقلاب سوم در سال ۸۸ که کشور چند ماه دچار درگیری و فتنه بود و با به میدان آمدن مردم در ۹ دی چشم فتنه را کور کردند.

حجت الاسلام خاضع گفت: تمامی استکبار، سلطنت طلب ها، منافقین و خواص بی بصیرت همه با هم برای فروپاشی نظام در آن دوران به میدان آمدند، تجلی بصیرت و نمایش سرمایه عظیم مردمی ملت ایران بود اگر حضور به موقع مردم نبود اوضاع ایران اسلامی به مراتب وخیم‌تر از وضعیت کنونی کشور‌هایی مانند سوریه، عراق و یمن می‌شد.

او افزود: برای بعضی‌ها سوال پیش می‌آید که بازخوانی این حوادث برای چیست؟ اما می‌بینیم دشمنان در این سال‌ها در تلاش هستند تا با استفاده از شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی به مملکت ضربه بزنند، اما ملت بصیر ایران اجازه چنین اتفاقی را نخواهد داد.

خاضع ادامه داد: با توجه به دو شاخص می‌توانیم از این فتنه‌ها با هر میزان پیچیدگی عبور کنیم؛ یکی رجوع به ولایت فقیه و رهبری که حکیم، بصیر، هوشمند و وظیفه شناس است؛ ما رهبری داریم که ظرف چند دقیقه نقشه‌های چندین ساله دشمن را نقش بر آب می‌کند.

او  به شاخص دوم اشاره کرد و گفت: باید به دشمن نگاه کنیم و ببینیم از چه شخص یا جریانی حمایت می‌کند که ملت بصیر ایران با توجه به همین دو شاخص بود که به میدان آمد و از کیان نظام دفاع کرد، امسال هم مردم به میدان آمده و با تجدید میثاق با رهبر انقلاب بار درگیر دشمن را نا امید و منکوب می‌کند.

خاضع در ادامه گفت: شعار محوری امسال "یوم الله ۹ دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه ها" است و سخنران مراسم در یاسوج، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران است و مکان مراسم نیز از میدان هفتم تیر به سمت چهارراه ولیعصر خواهد بود.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.