مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ۵۹۳ ناشر مطرح کشور برای حضور در نمایشگاه سراسری کتاب نام نویسی کرده اند.

نام نویسی بیش از ۵۰۰ ناشر برای نمایشگاه سراسری کتاب همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد رضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: فرایند نام نویسی ناشران برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان از نهم آذرآغاز شد و تا بیست و نهم ادامه داشت.

او افزود: این ناشران از استان‌های تهران، قم، مشهد، اصفهان، همدان، گیلان و قزوین برای حضور در نمایشگاه کتاب آمادگی خود را اعلام کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ادامه داد: طبق آمار موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، میزان استقبال ناشران از این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

احسانی گفت: امسال برای نخستین بار بانک شهر در نمایشگاه حضور دارد و علاقه‌ مندان می‌توانند بن کتاب تهیه کرده و تا سه هفته پس از اتمام نمایشگاه به کتاب فروشی‌های منتخب استان مراجعه و کتاب بخرند.

او با بیان اینکه بن کتاب با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد گفت: بن‌ها در سه قیمت ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومانی پیش بینی شده که با احتساب یارانه دولتی و یا تخفیف، با قیمت ۴۰، ۸۰ و ۱۲۰ هزار تومان در اختیار دوست داران کتاب قرار می‌گیرد.

به گفته احسانی ناشران ملزم هستند کتاب‌ های نمایشگاه را با ۱۰ درصد تخفیف به فروش برسانند.

نمایشگاه سراسری کتاب از ۱۸ تا ۲۳ دی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان با ۱۷۷ غرفه برگزار می‌شود.

انتهایی پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار