رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد و صبح امروز با برگزاری ۵ بازی برگزار می‌شود.

شکست میلیمتری تورنتو برابر اوکلاهاما / برد مقتدرانه لیکرز برابر دالاسبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان رفتند. تیم بسکتبال تورنتو رپتورز قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در نخستین این دیدار‌ها با اوکلاهاما بازی کرد و در نهایت با نتیجه نزدیک ۹۸ - ۹۷ شکست خورد تا نتواند به ادامه روند خوبش ادامه دهد.

اوکلاهاما با این برد تعداد پیروزی‌های فصلش را به عدد ۱۷ رساند تا جایگاه رده هفتمی اش را تثبیت کند و تورنتو هم با همان ۲۲ برد در جایگاه چهارم جدول رده بندی باقی ماند.  

ممفیس هم در دیگر دیدار امروز با شارلوت بازی کرد و در نهایت با نتیجه ۱۱۷ - ۱۰۴ به پیروزی رسید تا جایگاهش در جدول را بهبود ببخشد، ممفیسی‌ها هم اکنون تیم دهم جدول رده بندی هستند و فاصله زیادی با بالانشینان ندارند، نیواورلاند هم دیگر برنده امروز بود، آن‌ها در یک بازی دور از انتظار برابر هیوستون با نیجه ۱۲۷ - ۱۱۲ به پیروزی رسیدند تا یازدهمین برد فصلشان را کسب کنند و یازدهمین باخت فصل هیوستون را هم رقم بزنند. آن‌ها با این برد در همان جایگاه چهاردهم کنفرانس غرب باقی ماندند و  هیوستون هم جایگاه چهارمی اش را حفظ کرد.  

تیم بسکتبال دنور هم در یکی دیگر ازبازی‌های امروز به مصاف ساکرامنتو رفت و با نتیجه ۱۲۰ - ۱۱۵ به پیروزی رسید تا با کسب بیست و سومین برد فصلش جایگاهش در رده دوم کنفرانس غرب را تثبیت کند. لس آنجلس لیکرز صدر نشین هم در دیگر بازی به آسانی دالاس را با نتیجه ۱۰۸ - ۹۵ برد تا شرایطش را بیش از پیش بهتر کند.  

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد و صبح فردا با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان لیکرز و شکست نزدیک بوستون مقابل دنور

ادامه برد‌های لیکرز در کنفرانس غرب

پیروزی نزدیک شارلوت مقابل دیترویت / ادامه صدرنشینی لس آنجلس لیکرز و میلواکی در کنفرانس های غرب و شرق


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار