مهم‌ترین حوادث امروز دهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز دهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۳۶ با دریافت خبری مبنی بر وجود کالای قاچاق داخل یک مینی بوس در یکی از پایانه‌های مسافربری اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی در محل حاضر و خودرو مورد نظر را مشاهده و در بازرسی از آن تعداد ۴۸ هزار و ۴۸۰ نخ سیگار قاچاق در مارک‌های مختلف را کشف کردند.

سرهنگ خدادوست در ادامه بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۸ نیز حین گشتزنی‌های هدفمند خود در سطح حوزه به یک دستگاه مینی بوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: پس از متوقف کردن خودروی مذکور در بازرسی از آن تعداد ۷۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده ۶۰ ساله آن نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند تصریح کرد: طی این دو عملیات تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ "خدادوست" در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد با ارائه الگوی صحیح، از منحرف شدن و گرایش فرزندانشان به استعمال دخانیات پیشگیری کنند.
 

دستگیری سارق تابلو‌های راهداری

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت تابلو‌های راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان "تیران وکرون"، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: ماموارن پس از راه اندازی گشت‌های آشکار و پنهان و انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و حین سرقت دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس به چندین فقره سرقت تابلو‌های راهداری اعتراف کرد.

سرهنگ صادقی اظهار داشت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

 

اعتراف به سرقت ۱۸ راس دام در "نایین

سرهنگ "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی شهرستان نایین اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان نایین بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی یک سارق حرفه‌ای در این رابطه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت ۱۸ راس دام اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در برابر مجرمان و قانون شکنان ایستاده و اجازه سرکشی و جولان را به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری گروه حفاری غیر مجاز در گلپایگان

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان گفت: یگان حفاظت میراث فرهنگی و نیروی انتظامی یک گروه حفاری غیرمجاز را که در بیابان‌های شهر گلشهر گلپایگان اقدام به حفاری کرده بودند شناسایی و دستگیر کردند.

مصطفی قانونی با بیان اینکه این تیم حفاری موفق به کشف اشیای عتیقه و قدیمی نشدندافزود: از این گروه سه نفره یک دستگاه فلزیاب نیزکشف و ضبط و متخلفان تحویل مراجع قضایی شدند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.