اخبارحوادث نهم دی ماه ۹۸؛

توقیف وانت نیسان با درختچه های طاق / نجات یک جوان از اعدام با بخشش اولیا دم

مهم‌ترین حوادث امروز نهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز نهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف وانت نیسان با درختچه های طاق

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری سجزی حین گشت زنی در محور فرعی "یک لنگی" به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ کیلو انواع درختچه‌های بریده شده طاق که به صورت غیر قانونی بریده شده بودند کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با کسانی که منابع طبیعی کشور را به غارت می‌برند و برای سود خود محیط زیست را تخریب می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

نجات یک جوان از اعدام با بخشش اولیا دم

امیرحسین رزاززاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرضا گفت: با تلاش و پیگیری خانواده متهم، هماهنگی انجام شده و تحت تاثیر بزرگواری اولیای دم، حکم قصاص نفس منتفی شد.

جوان شهرضایی، ۳ سال پیش در یک درگیری چند نفره با چاقو اقدام به قتل می‌کند و اکنون که ۲۳ سال دارد با رضایت اولیاءدم بخشیده شد.
 

پرونده اختلاس ۳۰ میلیاردی در "خمینی شهر

سرهنگ"علی جعفری نژاد"فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه کارمند یکی از بانک‌های شهر با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به اختلاس کرده است، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او بیان داشت: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات تخصصی و به کارگیری یک سری اقدامات خاص پلیسی دریافتند متهم در زمان مسئولیت خود اقدام به برداشت از حساب‌های ۲۰ نفر از مشتریان بانک کرده و مبالغی از حساب آن‌ها را به حساب خود منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع پس از اخذ مجوز از مقام قضائی، فرد مذکور دستگیر و در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، به جرم خود مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختلاس مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از حساب مشتریان بانک اعتراف کرد.

سرهنگ"جعفری نژاد" بیان داشت::با اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی وی به همراه پرونده جهت اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرارگرفت.
 

دستگیری غارتگران منابع طبیعی در" سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور ورودی ۲ دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه خودروی سواری پیکان و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: هر ۴ خودرو به محض توقف خیلی کوتاه اقدام به فرار نموده که در یک عملیات ضربتی مجدداً توقیف و در بازرسی از آن‌ها مقدار ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم چوب بلوط و ۵۰۰ کیلوگرم ذغال کشف شد.

سرهنگ قرقانی، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه ۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تخریب کنندگان محیط زیست و قاچاقچیان چوب چنگلی که سرمایه‌های عظیم طبیعت هستند و اخیرا توسط قاچاقچیان برای منافع شخصی ازبین می‌رود برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

یک کشته در حادثه رانندگی محور نجف آباد - زازران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این حادثه خودروی سواری پژو با عابر در محورنجف آباد - زازران برخورد کرد و عابر به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسین پور قیصری افزود: علت این حادثه رانندگی بی توجهی راننده به جلو اعلام شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار