رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم گفت: به منظور ایمن سازی محور‌های شهرستان بم محور دارزین -دهبکری مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   سعیدشهسوارپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم گفت: از آنجا که ایمن سازی هرچه بیشتر محور‌های حوزه استحفاظی این شهرستان در دستورکار این اداره است.

او افزود: به منظور عملیات ترانشه برداری در محور دارزین- دهبکری حدفاصل سرپشت کیلومتر۴۰ از تاریخ شنبه ۱۴دیماه ۹۸ لغایت۲۴دی ماه ۹۸، به مدت ۱۰ روز مسدود می شود.

شهسوار پورتصریح کرد: مسیر دارزین دهبکری از ساعت ۶ صبح تا ۶ بعدازظهر دربازه زمانی مذکور مسدود و مسیر جایگزین، محور ابارق دهبکری است.

او بیان داشت: بدلیل پیشگیری از پیامد‌ها و خطرات ناشی از عملیات ترانشه برداری، رانندگان تحت هیچ شرایطی قصد تردد در مسیرفوق را نداشته و همکاری لازم را با راهداران این اداره و پلیس راه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم اظهار داشت: به منظور اجرای مطلوب عملیات کارگاهی درزمان تعیین شده و بدون هیچ حادثه‌ای، بایستی رانندگان مسیر جایگزین را استفاده کنند و با عوامل راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.