رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فقدان ایشان را ضایعه ای جبران ناپذیر خواند.

محقق: شهادت «سردار سلیمانی» ضایعه ای جبران ناپذیر استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محقق، رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان در پیامی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت.

متن پیام محقق به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً

حادثه روز جمعه ١٣ دى ١٣٩٨ در بغداد و شهادت نابهنگام سردار بزرگ و مجاهد حاج قاسم سلیمانى رحمه الله علیه و همراهانشان مایه تاثر عمیق و اندوه بى‌پایان گردید.

وجود سردار سلیمانى به عنوان یک عنصر اعتدالگرا براى ایران اسلامى و نهضت جهانى اسلام در مقابله با تروریسم بین المللى و افراط گرایى، القاعده و داعش غنیمت بزرگ بود و شهادت ایشان بدون شک ضایعه جبران ناپذیر است، خداوند او را رحمت کند و در جوار رضوان خودش پذیرا گردد.

حزب وحدت اسلامى مردم افغانستان مصیبت وارده را به دولت و ملت برادر و همسایه، ایران تسلیت گفته و امیدوار است که کشورهاى اسلامى در پناه خداوند متعال و اقتدار ملى و حسن تدبیر متصدیان امور، همه از گزند حوادث محفوظ بمانند.

حزب وحدت اسلامى مردم افغانستان در حوادث منطقه و جهانى طرفدار عدم تشنج و رویارویى بوده زیرا حوادث ناگوار و خشونت بار در منطقه در روند ثبات سازى و صلح در کشور ما تاثیرات منفى خواهد داشت و جهان را نیز ناامن‌تر خواهد ساخت، امیدواریم شاهد جهانى عارى از جنگ و خشونت باشیم.

قابل ذکر است که سردار رشید اسلام، «حاج قاسم سلیمانی» به همراه ابومهدی مهندس، معاون الحشد الشعبی عراق بامداد دیروز در حمله بالگردهای آمریکایی در بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار