رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: امتحانات دانشجویان این دانشگاه روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی لغو شد.

امتحانات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان لغو شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امتحانات دانشجویان این دانشگاه روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه به دلیل تقاضا‌های متعدد اساتید و دانشجویان برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی لغو شد.

محمد هاشمی شهری اظهار داشت: آزمون‌های لغو شده این دو روز پس از پایان امتحانات و بر اساس برنامه‌ای که از سوی دانشکده‌ها اعلام می‌شود برگزار خواهد شد.

شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس معاون گروه الحشد الشعبی عراق و ۱۰ نفر دیگر از همراهانشان که روز جمعه توسط آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیده بودند روز گذشته در نجف، کربلا، بغداد، کاظمین تشییع شدند.

قرار است امروز (یکشنبه) شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش در اهواز و مشهد تشییع شود و شب هنگام، پیکر‌های مطهر به تهران منتقل تا فردا دوشنبه در تهران و قم نیز تشییع و در نهایت، پیکر سردار دل‌ها روز سه‌شنبه در کرمان آرام گیرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار