سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: شهید قاسم سلیمانی همیشه آرزو داشت که شهید شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی کسی بود که تمام وقت و زندگی خود و خانواده اش را برای آسایش کشورمان گذاشت. من از خبر شهادت او بسیار ناراحت شدم. از طرف دیگر بسیار خوشحال هستم، زیرا او به آرزویی که دوست داشت رسید و آرزوی او چیزی به غیر از شهادت نبود. امیدوارم که ما هم بتوانیم راه و روش او را به خوبی ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید: شریف: رقابت جذابی بین صدرنشینان لیگ فوتسال بانوان وجود دارد


سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه آمریکایی‌ها چه نقشه‌ای داشتند که باعث شد سردار سلیمانی شهید شود بیان داشت: همیشه افرادی که قوی و بزرگ هستند مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرند. شهید قاسم سلیمانی هم از این نوع افراد بود و به همین دلیل آمریکایی‌ها نتوانستند این موضوع را به خوبی درک کنند. به نوعی می‌توان گفت که وجود شهید سلیمانی برای آن‌ها قابل تحمل نبود و به همین دلیل اقدام به ترور او کردند.

بیغم درباره پیام ملت ایران به دشمنان گفت: مردم ما همیشه نشان داده اند که هدف مشترکی دارند و همه باید به دنبال آن هدف مشترک قدم برداریم که خواست شهید سلیمانی بود. امیدوارم که ملت ایران همیشه سربلند باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار