بهره برداری از یک واحد بزرگ تولید پوشاک با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در منطقه ازاد ماکو

مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو از صدور پروانه بهره برداری برای شرکت پوشاک فراز آریا صبادر شهرک صنعتی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

 آرش یوسف زاده مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به افتتاح واحد تولیدی دوخت لباس در منطقه آزاد ماکو گفت: این واحد تولیدی  اقدام به دوخت شلوار و تی شرت و سویشرت مردانه، پسرانه، دخترانه و زنانه تاری پودی  با ظرفیت ۱۵۰ هزار ثوب در سال فعالیت می‌کند.

او افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۸۰۰ مترمربع با اشتغال زایی ۳۰ نفر در شهرک صنعتی شماره ۱ ماکو احداث شده است.

یوسف زاده تصریح کرد: سرمایه گذاران می‌توانند برای آسان شدن روند کاری خود و تسهیل قوانین گوناگونی که در مسیر انجام فعالیت‌های اقتصادی و راه اندازی کسب و کار وجود دارد، از مزایای حضور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استفاده کنند.

مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: مناطق ویژه و آزاد اقتصادی با تسهیل فرآیند راه اندازی کسب و کار و صدور مجوز‌های قانونی، الگوی مناسبی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در کشور می‌باشد.

او بیان کرد: زیر ساخت‌ها و تجهیزات مستقر در این مناطق زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را فراهم و شرایط را برای راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی جدید، مهیا می‌کند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.