حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با لباس رزم آمدم تا نشان دهم خون شهید حاج قاسم هدر نمی‌رود

کارشناس مذهبی گفت:برای انتقام سخت با لباس رزم به مراسم آمده ام و جبهه مقاومت هدف شهید سردار سلیمانی را ادامه خواهد داد.

با لباس رزم آمدم که نشان دهم خون حاج قاسم هدر نمی‌رودحجت‌الاسلام والمسلمین احسان بی آزار تهرانی کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پوشیدن لباس رزم گفت: نگرانی دختر حاج قاسم سلیمانی برای انتقام پدر بود و من برای انتقام سخت اینگونه در مراسم تشییع حاضر شدم.

وی افزود:با لباس رزم آمدم که بگویم به هیچ وجه خون شهید حاج قاسم هدر نخواهد رفت. ان شاء الله جبهه مقاومت تا نابودی نظام سلطه، هدف شهید سردار سلیمانی را دنبال خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان بی آزار تهرانی درباره جمعیت فراوان حاضر در مراسم تشییع بیان کرد: این جمعیت نشانه قیامت هزاره سوم است. شور، عظمت و عشق مردم نظیر ندارد. دلیلش این است که حاج قاسم را در اوج عظمت، عزت و صلابت، مظلومانه شهید کردند. حاج قاسم  وجهه ظاهری مانند سپهبد و سرداری داشتند که تمام نظام سلطه را به چالش کشیده و موازنه قدرت را به هم ریخته است. اما مهمتر از آن امر باطنی است؛ این هیجان صرفا به دلیل مسائل ظاهری نیست. حقیقت این است که حاج قاسم سلیمانی بین خودش و خدا را اصلاح کرده بود. امیر المومنین در نهج البلاغه می‌فرمایند کسی که بین خودش و خدا را اصلاح کند خدا بین او و مردم را اصلاح می‌کند. این عظمت برخواسته از حس حمایت از مظلوم است؛ حقیقت مقاومت است و ریشه در عاشورا دارد. رنگ و بوی حسینی است که این غوغا را به پا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.