از کل محصول خریداری شده تنها ۱۰ درصد پول کشاورزان پرداخت شده که با تامین اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی در آینده نزدیک تمامی طلب کشاورزان پرداخت می شود.

اعتبار700 میلیارد تومانی خرید حمایتی زعفرانکاران خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری مقدم مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی در سفر به بردسکن ضمن بازدید ازاداره تعاون روستایی گفت: بردسکن یکی از ۱۷ مراکز خرید حمایتی زعفران بود که برای اولین سال توانست بدون هیچ گونه مشکلی در کار خرید حمایتی زعفران موفق عمل کند.

او تصریح کرد: ۷۰ تن محصول زعفران کشاورزان در سطح استان خریداری شد که تاکنون ۵۰ درصد چک لیست‌های اول و دوم به میزان ۵۰ درصد با مبلغ ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

ناصری مقدم گفت: از کل محصول خریداری شده ۱۰ درصد پول کشاورزان پرداخت شده است و امید است با تامین اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی در آینده نزدیک تمامی طلب کشاورزان پرداخت شود.

مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی با بیان اینکه تعاون روستایی در سرفصل‌های زیادی به جامعه روستایی ارائه خدمات می‌دهد افزود: در بحث تامین نهاد‌های کشاورزی ۶۰ درصد از سهمیه کود فسفاته و پتاسه استان جذب و به شهرستان‌ها حمل شده است و در کود اوره نیز ۳۰ درصد آن با تعاون روستایی و ۷۰ درصد آن با شرکت خدمات حمایتی است که این مهم نیز در حال انجام است.

انتهای پیام//ح.ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.