هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز سه شنبه در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز سه شنبه در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود. با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال، این هفته به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.


بیشتر بخوانید: جابری: هدف تیم ما حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال است


مس سونگون - شاهین کرمانشاه/ ساعت ۱۷/ سالن شهید پورشریفی تبریز

در نخستین مسابقه این هفته ۲ تیم مس سونگون و شاهین کرمانشاه در تبریز به مصاف هم می‌رند. مسی‌ها اگر بتوانند شاهین را شکست دهند در یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ می‌توانند قهرمانی خود را قطعی کنند. همچنین در صورت پیروزی، بازی هفته آخر این تیم برابر گیتی پسند اصفهان تشریفاتی خواهد بود. مس سونگون تا قبل از برگزاری بازی هفته بیست و پنجم با کسب ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

در طرف دیگر، تیم احیا شده شاهین کرمانشاه قرار دارد. شاهینی‌ها که در این هفته موفق شدند نتایج خوبی را کسب کنند، امیدوارند بتوانند با پیروزی برابر مس سونگون در لیگ باقی بمانند و این هم بستگی به نتایج رقیبان این تیم در بازی این هفته دارد. تیم فوتسال شاهین کرمانشاه تا قبل از برگزاری بازی این هفته با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و اگر بتواند در ۲ بازی آینده خود به پیروزی دست یابد، شاید بتواند حضور خود را در فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر قطعی کند.

فرش آرا - گیتی پسند اصفهان/ ساعت ۱۷ / سالن شهید بهشتی کرمانشاه

در یکی از بازی‌های مهم و حساس این هفته ۲ تیم فرش آرا و گیتی پسند اصفهان در مشهد به مصاف هم می‌روند. این بازی یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های این هفته خواهد بود چرا که هر ۲ تیم حضور خود را در مرحله پلی آف قطعی کرده اند و پیروزی هر کدام از این ۲ تیم می‌تواند جایگاهاشان را در جدول دستخوش تغییر کند.

فرش آرا تا قبل از برگزاری بازی هفته بیست و پنجم با ۴۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد. همچنین تیم گیتی پسند اصفهان تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته با ۵۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: لک: نتیجه فوق العاده‌ای را در برابر آذرخش کسب کردیم


شهروند ساری - ستارگان ورامین/ ساعت ۱۷:۳۰ / سالن شهید سید رسول حسینی ساری

یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته بین ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین برگزار خواهد شد. این بازی که به میزبانی شهروند و در سالن سید رسول حسینی برگزار می‌شود، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. شهروندی‌ها برای آن که حضور خود را در بین ۴ تیم اول جدول قطعی کنند محکوم به پیروزی در برابر ستارگان ورامین هستند. این تیم تا قبل از برگزاری بازی هفته بیست و پنجم با کسب ۴۲ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

در آن طرف تیم ستارگان ورامین قرار دارد. این تیم که در این فصل با سرمربی با تجربه خود، یعنی رضا داورزنی موفق شده عملکرد فوق العاده‌ای را از خود نشان دهد، این هفته کار بسیار سختی را در برابر شاگردان رضا لک در تیم شهروند ساری خواهد داشت. ستارگان ورامین تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته ۳۹ امتیازی است.

برنامه کامل مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

سن ایچ ساوه - اهورا بهبهان/ ساعت ۱۷ /سالن فجر ساوه

ملی حفاری اهواز - مقاومت البرز/ ساعت ۱۷ /سالن امام رضا (ع) اهواز

آذرخش بندرعباس - سوهان محمد سیما قم/ ساعت ۱۷ /سالن فجر بندرعباس

شهروند ساری - ستارگان ورامین/ ساعت ۱۷:۳۰/ سالن سید رسول حسینی ساری

مس سونگون  -شاهین کرمانشاه/ ساعت ۱۷ /سالن شهید پورشریفی تبریز

فرش آرا مشهد - گیتی پسند اصفهان/ ساعت ۱۷ /سالن شهید بهشتی مشهد

هایپرشهر شاهین شهر - ارژن شیراز /ساعت۱۷ /سالن تختی شاهین شهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار