رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال امروز سه شنبه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

مس سونگون ۶ - شاهین کرمانشاه ۱

در اولین مسابقه امروز ۲ تیم مس سونگون و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۷ در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و کرمانشاهی ها به دلیل اعتراض به داور مسابقه تیم خود را به بیرون کشیدند و به همین دلیل داور مسابقه بازی را نیمه تمام اعلام کرد.

نتیجه بازی تا قبل از اعتراض تیم کرمانشاه، ۶ بر ۱ به سود مس سونگون  بود. با این حساب باید مس را برنده این دیدار دانست. تیم فوتسال مس سونگون با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و در یک هفته مانده به پایان قابت‌های لیگ برتر برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

همچنین تیم شاهین کرمانشاه با این شکست ۱۹ امتیازی باقی ماند و با این نتیجه‌ای که کسب کرد، در انتهای جدول جا دارد و با توجه به پیروزی آذرخش در بازی برابر سوهان محمد سیما، می‌توان این تیم را یکی از سقوط کرده‌ها به دسته پایین‌تر نامید.

فرش آرا مشهد ۰ - گیتی پسند اصفهان ۱

در یکی از حساس‌ترین و زیباترین بازی‌های این هفته، امروز ۲ تیم فرش آرا و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه، تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود عبور کند و با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد

همچنین تیم فرش آرا مشهد پس از قبول این شکست امتیازی ۴۶ باقی ماند و همچنان رده سوم جدول را در اختیار دارد.

شهروند ساری ۲ - ستارگان ورامین ۱

در دیگر بازی حساس امروز ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند و در پایان تیم شهروند ساری موفق شد با نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ از سد ستارگان ورامین گذر کند.

شهروندی‌ها پس از این پیروزی ۴۵ امتیازی شدند و همچنان در رده چهارم جدول قرار دارند. همچنین تیم ستارگان ورامین پس از این شکست با همان ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

نتایج سایر دیدارها:

در دیگر بازی‌ امروز ۲ تیم آذرخش بندر عباس و سوهان محمد سیما قم به مصاف هم رفتند و در پایان تیم آذرخش موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۱ از سد نماینده قم عبور کند.

همچنین ۲ تیم سن ایچ ساوه و اهورا بهبهان به مصاف هم رفتند و در پایان تیم سن ایچ با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ از سد تیم اهورا بهبهان گذشت.

در دیگر بازی امروز ۲ تیم ملی حفاری اهواز و مقاومت البرز به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مقاومت البرز با نتیجه ۳ بر صفر از سد نماینده اهواز عبور کرد.

در آخرین بازی امروز ۲ تیم هایپرشهر شاهین شهر و ارژن شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم هایپر موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد ارژن گذر کند.

هفته بیست و ششم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه ۲۲ دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Suriname
آرین
۱۶:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
مگه مثل سال پیش نسست که بعد از بازی ها مراحل پایانی داشته باشه و قهرمان اون جا معلوم شه؟؟ تو اینترنت هم اولین سایتیه که می بینم نوشته مس سونگون قهرمان شد!! اگه میدونسد بگین لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
کجا قهرمان شد پلی اف دارن
آخرین اخبار