مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: ۲ باب مدرسه عشایری خیرساز در استان خوزستان افتتاح شد.

حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سال‌ها بود که عشایر از چشم خیرین دور مانده بود و کمتر کسی می‌دانست که چیزی به نام آموزش و پرورش عشایر وجود دارد.

او افزود: سال‌ها تلاش کردیم، جلسات متعدد برگزار کردیم و از طریق رسانه‌های مختلف از رادیو و تلویزیون گرفته تا خبرگزاری‌های محلی آموزش و پرورش عشایر را برای همگان معرفی کردیم.

دانش آموزان عشایری صاحب مدرسه شدند

قنبری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در راه معرفی آموزش و پرورش عشایر تلاش کردند، اظهار داشت: امروز به جایی رسیدم مدارس عشایری در راس رسانه‌ها قرار دارند و در هر کوی و برزن صحبت از حضور خیرین در مدارس عشایری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این شرایط به گونه‌ ای شد که در ۴ سال اخیر بیش از ۱۱۰ مدرسه عشایری ساخته شده درحالی که کل مدارس نوساز عشایری به ۱۸۰ مدرسه نمی‌رسند.

دانش آموزان عشایری صاحب مدرسه شدند

مدیر آموزش و پرورش عشایر ادامه داد: امروز به همت یکی از خیریه‌ های علمی_آموزشی، ۲ مدرسه یک کلاسه و ۲ کلاسه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون در روستای آبرزک اندیکا و بنه ادب لالی افتتاح شد و تعداد مدارسی که توسط این بنیاد در عشایر ساخته شده اند به ۱۸ مورد رسید.

حمید قنبری در پایان بیان داشت: هزینه ساخت مدرسه عشایر با توجه به اینکه اغلب مدارس تک کلاسه یا ۲ کلاسه هستند بسیار پایین است، لذا از خیرین گرامی تقاضا دارم با حضور در مدرسه سازی عشایری چشم و دل دانش آموزان عشایر را روشن کنند.

دانش آموزان عشایری صاحب مدرسه شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.