مربی تیم ملی تپانچه:

تنها مشکل ما در تیراندازی با تپانچه، تهیه فشنگ است

نصر آزادانی گفت: با تمهیداتی که مسئولان ورزشی اندیشیدند ممکن است مشکل تهیه فشنگ ورزشکاران برطرف شود.

محسن نصر آزادانی مربی تیم ملی تپانچه در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: اردوی دوم تیم در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است و پایان اردوی دوم شنبه خواهد بود. همچنین اردوی سوم تیم نیز از پنجشنبه آغاز می‌شود. مسابقات جهانی پیش روی تیم ملی تپانچه در ۲۴ اسفندماه در دهلی نو شروع می‌شود. در این مسابقات ورزشکاران از نظر رنکینگ موقعیت خوبی را دارا هستند و می‌توانند در آخرین سهمیه باقی مانده امتیاز خود را افزایش دهند.

نصر آزادانی ادامه داد: احتمال کسب سهمیه از طریق رنکینگ فقط شامل گلنوش سبقت الهی در ماده ۲۵ متر بانوان می‌شود. در حال آماده کردن تیم اعزامی به المپیک هستیم و اکنون ورزشکاران در بدنسازی به سر می‌برند و نیازی نداریم که ورزشکاران به طور کامل آماده باشند.

مربی تیم ملی تپانچه گفت: در تمرین‌ها و مسابقات تیم، ورزشکاران را محک می‌زنیم، نقاط ضعف و قوت آن‌ها را پیدا می‌کنیم که بتوانند تا تیر ماه با آمادگی کامل به عنوان نماینده شایسته در المپیک شرکت کنند.

او با اشاره به مشکل تهیه فشنگ در رشته تپانچه افزود: فقط مشکل تهیه فشنگ داریم که رئیس فدراسیون تیراندازی با مدیریت خود در حال رایزنی است که از سفر‌ها یا مسابقاتی که پیش رو داریم فشنگ جمع آوری شود و قرار است با تمهیداتی که وزیر ورزش، کمیته المپیک و رئیس فدراسیون تیراندازی انجام دادند مشکل تهیه فشنگ ورزشکاران برطرف شود، ضمن اینکه تجهیزات و وسایل مورد نیاز را در اختیار ما قرار دادند.

نصر آزادانی با اشاره به مسابقات پیش روی تیم ملی ادامه داد: بعد از اردو‌ها مسابقات جهانی مونیخ و در خردادماه نیز مسابقات جهانی جمهوری آذربایجان باکو که آخرین مسابقه است را پیش رو داریم.

نصر آزادانی همچنین افزود: در کنار هر ورزشکار المپیکی یک نفر به عنوان جایگرین در کنار او است که با هم رقابت می‌کنند تا نزدیک به زمان المپیک مشخص شود و در نهایت بهترین نفر را که آماده اعزام به المپیک کنند. در رشته تپانچه در بانوان و آقایان یک نفر سهمیه کسب کرده است که در بخش بانوان هانیه رستمیان که جایگزین او گلنوش سبقت الهی و در بخش آقایان جواد فروغی و جایگزین او سجاد پورحسینی است.

مربی تیم ملی تپانچه در پایان عنوان کرد: از وزیر ورزش تقاصا دارم نسبت به رشته‌هایی که نیاز به تجهیزات خاصی دارند و نیاز به رسیدگی ویژه‌ای دارند مخصوصا رشته تیراندازی نگاه ویژه‌ای داشته باشند، همان طور که توانستیم بیشترین سهمیه را بین رشته‌های ورزشی در فدراسیون تیراندازی کسب کنیم به امید خدا بتوانیم در مسابقات المپیک نیز جایگاه‌های خوبی در شان مردم کشورمان را به دست آوریم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی نیاز به تنوع تکنیکی دارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار