ایران کشوری مقتدر در منطقه و جهان

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر گفت: ایران کشوری مقتدر در منطقه و جهان است که پله‌های ترقی را پشت سر می‌گذارد.

ایران کشوری مقتدر در منطقه و جهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت کشور در اجلاسیه شهدای سادات در بیرجند گفت: امروز ایران کشوری مقتدر در حوزه نظامی است و توان مبارزه با دشمنان اسلام را دارد.

او با اشاره به ادعای ترامپ برای اینکه آمریکا قابلیت شناسایی پهباد و موشک‌ها را دارد، افزود: آمریکا با تمام ادعای خود نتوانست موشک‌های ایران را شناسایی کند و هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر گفت: امروز نیرو‌های سپاه با تولید موشک‌های تولید دست رزمندگان و سپاهیان، مهمترین پایگاه‌های نظامی آمریکا را منهدم کردند و با این اقدام دنیا را تکان دادند.

او افزود: آمریکا با تشکیل داعش قصد جداکردن جبهه مقاومت( لبنان و فلسطین) و اشغال عراق و سپس در دست گرفتن حکومت ایران را داشت که به برکت خون شهدا موفق نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به جنایات داعش در کشور‌های اسلامی و حمایت‌های امریکا و دولت‌های غربی از این تروریست‌ها گفت: به برکت رشادت‌ها و دلاورمردی‌های سردار سپهبد سلیمانی و شهدای مدافع حرم و درایت رهبر معظم انقلاب، هم اکنون امنیت در کشور‌های عراق، لبنان و سوریه و سایر کشور‌های اسلامی برقرار شده است.

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج و زیارت کشور خطاب به خانواده‌های معظم شاهد افزود: تمام افتخارات این کشور از آن شماست و تمام ترقی و پیشرفت این کشور مدیون ایثار و صبوری تان و از برکات خون عزیزان شماست.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر افزود: اگر مقاوم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، قطعا براساس وعده خداوند پیروز خواهیم شد.

او با تأکید بر جایگاه شهدا در جامعه و دین اسلام، افزود: شهدا زنده هستند و به دلیل اینکه جان خود را در راه خدا از دست دادند از جایگاه ویژه‌ای در آخرت نیز برخوردارند و می‌توانند دیگران را نیز شفاعت کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار