معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از تیراندازی و زخمی شدن ۲ نفر به علت اختلاف بر سر تصادف جزئی در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح در خیابان قدمگاه شهرستان کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک دستگاه سواری ۴۰۵ با چند نفر سرنشین به علت اختلاف بر سر تصادف جزئی به سمت ۲ نفر برادر که جلو یک مغاره ایستاده بودند اقدام به تیراندازی و سپس متواری می‌شوند.

کاووس محمدی با اشاره به اینکه هر ۲ نفر برادر بودند که بر اثر تیراندازی با اسلحه ساچمه زنی مجروح شده اند، ادامه داد: مجروحان به بیمارستان ولی عصر (عج) انتقال و وضعیت آن‌ها رضایت بخش گزارش شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: در این خصوص خودرو ضارب و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدستان ضارب ادامه دارد، گفت: کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت در جامعه شوند پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.