امام جمعه قزوین از میرزایی مسئول بنیان ازدواج قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در نماز جمعه از خیّر قزوینی آقای میرزایی مسئول بنیان ازدواج قدردانی کرد و گفت: جا دارد از آقای میرزایی خیّر ارزشمند، عزیز و مخلص قزوینی که رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی خود از ایشان به خاطر اقداماتشان در بنیان ازدواج تجلیل کردند، قدردانی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: رهبر معظم انقلاب در تجلیل خود از آقای میرزایی، این اقدامات را تشویق کردند و تأکید کردند که مردم از چنین اقداماتی حمایت کنند و همه مشارکت داشته باشند.

او اضافه کرد: می‌گوییم ازدواج برای جوانان مهم است و باید تلاش کنیم تا با مشارکت در موسسه بنیان ازدواج قزوین، وسایل ازدواج جوانان را فراهم آوریم.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: آقای میرزایی تجربه‌های بسیار زیادی در بازار و تجارت دارند و می‌توانستند این تجربیات را برای مال اندوزی استفاده کنند، اما این تجربه‌ها و عمرش را وقف کرد تا امر ازدواج را برای جوانان تسهیل کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به کمک‌های موسسه بنیان ازدواج به مناطق سیل زده اشاره کرد و بیان کرد: وقتی سیل در لرسان پیش آمد، تعداد زیادی جهیزیه با همت این فرد و مشارکت مردم به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد و این اقدام بنای بسیار خوبی است.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: از وقتی رهبری این را فرمودند، کسانی که نیازمند جهیزیه هستند، به او بیشتر مراجعه می‌کنند و باید تلاش کنیم تا کمک‌های مردمی بیشتری به این موسسه صورت بگیرد تا پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند تا ان شاءالله قزوین پایگاه کمک به ازدواج جوانان شود.

میرزایی که تاکنون بانی تامین هزاران جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت از جمله در مناطق سیل زده استان لرستان بوده، چندی پیش هم مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار