فخاری گفت: برای مدیریت فرهنگی بحران نیازمند بازنگری، سرمایه گذاری و مهارت آموزی هستیم.

مدیریت بحران نباید به سازه‌های پناهگاهی محدود شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حوادث تلخ روز‌های گذشته کشور، گفت: اکنون ملت ایران و جهان سوگوار هستند، آنچه در طول هفته قبل در کشور گذشت، سراسر التهاب و تنش بود و اکنون بیش از همیشه روشن است که در انواع حوادث چه طبیعی و چه انسان ساخته و چه خطای سهوی یا عمدی دچار ناهماهنگی‌هایی به خصوص در حوزه مدیریت اجتماعی و فضای فرهنگی هستیم.

فخاری تصریح کرد: با تمام تلخی این روز‌ها باید در مدیریت شهری و در سطح ملی از این سوگ درس گرفت و در سطوح مختلف مدیریتی به مدیریت فرهنگی و اجتماعی بحران توجه کرد.

او خاطرنشان کرد: در این روز‌های سخت به افرادی نیاز است که اعتماد جامعه به آن‌ها عمیق و مستحکم است و مدیریت بحران را نباید به سازه‌های پناهگاهی، اورژانس و نیروی واکنش سریع محدود کرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: برای مدیریت فرهنگی بحران نیازمند بازنگری، سرمایه گذاری و مهارت آموزی هستیم.

فخاری گفت: به خود تذکر می‌دهم که دروغ نگویم، خرد و کلان و کم و زیاد و خودمان به خودمان رحم کنیم و راست بگوییم پیش از آن که فاجعه عمیق‌تر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار