مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم دی ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق احشام در مهران/ کشف ۱۳ فقره سرقت در شهرستان دره شهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مهم‌ترین حوادث امروز بیست و دوم دی ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۲ سارق احشام در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری ۲ نفر سارق احشام و کشف ۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهباز بیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: سرانجام با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی در این رابطه ۲ متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

شهباز بیگی با اشاره به اعتراف متهمان ۲ فقره سرقت و کشف ۳۰ رأس احشام در تحقیقات پلیسی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با تأکید بر ادامه داشتن تحقیقات پلیس در راستای دستگیری سارقان احشام از دامداران افزود: از دامداران خواهشمندیم که در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند و از فروش احشام به صورت مقطعی و دیگر شیوه‌های نامتعارف خودداری کنند.

 

کشف ۱۳ فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی در دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف ۱۳ فقره سرقت و دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او مطرح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات و کار اطلاعاتی و استفاده از سرنخ‌های موجود، ۳ متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی، آن‌ها را طی چند عملیات پلیسی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

 جمالوندی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و با رویت دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به ۱۳ فقره سرقت معترف شدند.

او ادامه داد: متهمان به همراه پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مرجع قضائی معرفی و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر مطرح کرد: به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، با رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش و هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

برخورد کامیون و وانت پیکان در ایلام یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان ایلام از برخورد کامیون و وانت پیکان در ایلام و برجای ماندن یک کشته در این تصادف خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: درپی برخورد کامیون کشنده ولوو و وانت پیکان در روستای جلیزی دهلران به علت تجاوز به چپ کشنده ولوو متاسفانه یک نفر کشته شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: به رانندگان پرخطری که امنیت و آرامش در جاده را برای شهروندان با انجام حرکات حادثه ساز بر هم می‌زنند هشدار می‌دهیم که به صورتی جدی با آنها برخورد خواهد شد.

او مطرح کرد: ماموران پلیس راه استان ایلام به طور جدی و قاطعانه با رانندگان خاطی که نظم عمومی و آرامش جاده را برهم می‌زنند بر خورد کرده و اجازه نخواهند داد افراد هنجارشکن، امنیت و آرامش شهروندان را به خطر بیندازند.

 

دستگیری ۳۱ متخلف زیست محیطی در ایوان

مدیر محیط زیست شهرستان ایوان گفت: ۳۱ متخلف زیست محیطی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

محمودی مدیر محیط زیست شهرستان ایوان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون۳۱ متخلف زیست محیطی در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او ادامه داد: متخلفان طی مدت یاد شده در مجموع ۸۸ میلیون ریال خسارت به محیط زیست شهرستان وارد کردند که برای جبران و اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند.

محمودی مطرح کرد: ۱۶۰ قطعه صید غیرمجاز آبزیان شامل ماهی معمولی، ۱۲ مورد شکار غیرمجاز، ۱۰ مورد زنده گیری پرندگان و ۱۹ مورد شروع به شکار از جمله تخلفات صورت گرفته در این شهرستان است.

او اظهارکرد: از متخلفان ۹ قبضه اسلحه ساچمه زنی و گلوله زنی، مقادیری فشنگ، ۱۰ رشته دام زنده گیری و چهار عدد قفس کشف و ضبط شده است.

مدیر محیط زیست ایوان ادامه داد: تاکنون ۲۸ مورد اخطاریه زیست محیطی صادر شده و پنج مورد نیز آلودگی محیط زیست ثبت شده است و بیشتر حیوانات شکار شده گراز وحشی، تشی، خرگوش، کبک، تیهو، پرنده زنبورخوار و ماهی کپور هستند.

او افزود: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه تخلف زیست محیطی را با شماره ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کرده تا در اسرع وقت نسبت به بررسی آن‌ها اقدام شود.

 

کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر در دره شهر

دادستان دره شهر از کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان دره شهر خبر داد.

علی ادبی فیروزجایی دادستان دره شهر گفت: با تلاش سرباران گمنام امام زمان (عج) و پلیس مواد مخدر ۴ کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

او اظهار کرد: در این خصوص نیز ۳ نفر دستگیر شده اند.

فیروزجایی ادامه داد: متهمان پس از دستگیری و اقرار برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

دادستان دره شهر مطرح کرد:با تلاش پلیس، دستگا‌های امنیتی و قضایی اجازه جولان به مجرمین و متخلفین را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.