معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: فعالان بخش گردشگری در سایت کارورزی ثبت نام و از مزایای این طرح استفاده کنند.

محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: با توجه به ابلاغ طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی، فعالان گردشگری نیز به منظور ایجاد اشتغال با رویکرد علمی کاربردی می‌توانند از این ظرفیت مناسب استفاده کنند.

او افزود: مدیران و فعالان بخش گردشگری استان می‌توانند به سایت کارورزی مراجعه و ثبت نام کرده و از مزایا و معافیت‌های این طرح استفاده کنند.

میرشمسی ادامه داد: با توجه به آمار بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی اجرای طرح کارورزی یکی از راهکار‌های موثر در افزایش اشتغال پذیری و توسعه اشتغال همراه با مهارت آموزی است.

معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود بخشی از کارورزان بتوانند پس از طی دوره مقدماتی در همان واحد مشعول فعالیت شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار