رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به تعامل خیلی خوبی که با کنفدراسیون جهانی تیراندازی داریم مشکل خاصی ما را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به عملکرد فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه میزبانی را در کشور‌های دیگر قبول نکرده است اظهار کرد: موضع گیری بسیار خوبی بود، اما به نظر من این مسئله از طریق دیپلماسی باید حل شود. ما راه را برای حضور قهرمانان خود در مسابقات بین المللی باید هموار کنیم. بنده، چون عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی تیراندازی هستم به نحوی این اعتراض را به گوش مسئولان جهانی تیراندازی می‌رسانم.

دادگر گفت: با توجه به تعامل خیلی خوبی که با کنفدراسیون جهانی تیراندازی و کنفدراسیون آسیا داریم مشکل خاصی ما را تهدید نمی‌کند. ما سعی می‌کنیم حواشی را مدیریت کنیم.

او با اشاره به عملکرد کمیته ملی المپیک ادامه داد: مسئله‌ای که خیلی شفاف و روشن است و نسبت به کمیته‌های ملی المپیک گذشته نمایان است افزایش بسیار خوب بودجه کمیته ملی المپیک است.

دادگر درباره خبر‌هایی مبنی بر لغو اردوی آلمان تیم ملی تیراندازی گفت: سفر به آلمان لغو نشده است فقط برنامه تغییر کرده است. اردوی آلمان برگزار می‌شود. به دنبال اخذ روادید هستیم. به امید خدا تیم ما به دانمارک و آلمان اعزام خواهد شد. امیدوارم روادید نیز از طریق سفارت آلمان به موقع به فدراسیون تیراندازی داده و تیم به موقع اعزام شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص تجهیزات تیراندازی در ایران افزود: رشته تیراندازی وابسته به سلاح و مهمات است. ما در ۳۰ سال گذشته این مشکلات را داشتیم. برای رفع این مشکلات تیم‌ها را به اردو‌های خارجی اعزام می‌کنیم تا تمرینات خوبی داشته باشند و بتوانیم بخش عمده‌ای از مهمات و سلاح‌ها را در آن کشور‌ها تامین کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار