استاندار گلستان گفت: کار زهکشی ۴۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش گفت: سال ۹۲، ۳ هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده بود، اما در حال حاضر عملیات زهکشی ۵۰ هزار هکتار از اراضی پایان یافته و ۴۰ هزار هکتار دیکر در دست اقدام قرار دارد.
هادی حق شناس افزود: همه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای زهکشی این اراضی به استان تخصیص یافت.
حق شناس افزود: ابتدای امسال بودجه استان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که تا به امروز به هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
او ادامه داد: امسال ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب تخصیص یافت و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم از مخزن سد استفاده کنیم.
استاندار گلستان با تاکید بر اعتماد مردم به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی گفت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و امیدآفرینی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی سبب پیشرفت و رشد استان می‌شود.
او افزود: مدیریت استان از سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی حمایت می‌کند و بر این باوریم که آنان می‌تواند موتور محرکه اقتصاد استان باشند.
استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت پارک ملی گلستان یادآور شد: یک سوم تنوع پرندگان ایران، نیمی از تنوع پستانداران کشور و یک هشتم گونه‌های گیاهی ایران در این پارک قرار دارد و ما باید بتوانیم از این بستر مناسب با حفظ محیط زیست در مسیر گردشگری در سطح ملی و بین المللی استفاده کنیم.
انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.