لطف الله نسبی: انگیزه‌ زیادی برای بازی مقابل اسلوونی داریم/ حریفمان ۳ بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ جهان دارد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: اسلوونیایی‌ها ۳ بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ جهان دارند، ولی ما تنها یک بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ داریم.

لطف الله نسبی: انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل اسلوونی داریم / حریفمان ۳ بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ جهان داردجمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در آستانه دیدار حساس تیم‌های ملی تنیس روی میز کشورمان و اسلوونی در مسابقات انتخابی تیمی المپیک ۲۰۲۰ در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در قرعه کشی  که انجام شد قرار شد تیم ملی کشورمان به مصاف اسلوونی برود، ما این روز‌ها در جایگاه بیست و پنجم جهان قرار داریم و اسلوونی هم تیم پانزدهم جهان است.  اسلوونیایی‌ها ۳ بازیکن زیر رنکینگ ۱۰۰ جهان دارند این در حالی است که تیم ما تنها یک بازیکن  زیر رنکینگ ۱۰۰  داریم که آن هم نوشاد عالمیان است، البته این‌ها اعداد و ارقام است و تا ورزشکاران پای میز نروند هیچ چیزی مشخص نیست.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در ادامه عنوان داشت: ما خیلی امیدواریم و انگیز‌های زیادی برای این بازی داریم. همچنین امیدوارم بازیکنان در بهترین شرایط خودشان باشند و بتوانند با نمایشی بی نقص بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشند. کار مشکل است، اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و امیدوارم گام نخست را محکم برداریم.

او درباره شرایط روحی بازیکنان در آستانه این بازی حساس گفت: بازیکنانمان سر حال  هستند  و به امید خدا با هماهنگی خوب در این مسابقات حاضر می‌شوند.

جمیل لطف الله نسبی درباره شرایط میزبانی پرتغال از این مسابقات بیان داشت: شرایط میزبانی پرتغالی‌ها خوب است، اما متاسفانه غذا‌ها تنوع کافی را ندارند و شاید خیلی خوب نباشد، اما در کل شرایط مورد قبول است، شرایط میز و سالن هم خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد و حالا باید دیگر شرایط را در زمان برگزاری مسابقه ببینیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار