رئیس دادگاه عمومی بخش ارداق استان قزوین گفت: مزاحم تلفنی به خدمت رسانی در یکی از مراکز بهزیستی استان ملزم شد.

حکم جالب قاضی برای یک مزاحم تلفنی در قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، غفاری رئیس دادگاه عمومی بخش ارداق استان قزوین گفت: از یک نفر به جرم مزاحمت تلفنی در دادگاه بخش ارداق شکایت شد و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

غفاری افزود: با توجه به همکاری موثر متهم، ابراز ندامت و حسن سابقه، وضعیت فردی، اجتماعی و خانوادگی او و اینکه نخستین بار مرتکب این جرم شده است در زمینه سیاست فردی کردن مجازات‌ها و کاهش جمعیت کیفری برای او از مجازات جایگزین حبس استفاده شد.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه شغل این فرد پیرایشگری است، مقرر شد تا با معرفی خود به اداره بهزیستی بخش دشتابی به مدت ۱۵۰ ساعت، سر و صورت افراد تحت حمایت این اداره را اصلاح کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۴:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
کاش بقیه قضات هم ی ذره یاد بگیرن چندین سال هست ی نوع مجازات را تکرار میکنن ایا به این فکر میکنن روش کارشان اثرات منفی در جامعه گداشته است اوضاع مملکت را بدتر کردن و با حبس های سنگین هزارن خانواده را بی سرپرست و آواره خیابان ها کردن زمانی حبسی برای متهم میدهد که در نبود متهم بتوانند مسولیت و ماهیتاج خانواده متهم را ارگانی به عهده بگیره تا خانواده از هم نپاشه و سالم بمونه نه به امان خدا رها کنن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
احسنت آفررررررررین به این قاضی .......
Iran (Islamic Republic of)
طه
۲۰:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بایستی به این قاضی جایزه نوبل بخشیده شود با این ایده بسیار خوبش آنهم درایران
Germany
فرشته
۱۶:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
خیلی خوب هست در اروپا پیشر مجازات ها به همین صورت هست بعنوان مثال: شستشوی توالت های مدرس ها و اماکن عمومی , تمیز کردن قبرستان ها بیمارستان ها و غیر.