دومین کارگاه آموزشی تخصصی و عملی چوب و رزین شرق گیلان از ۱۴ بهمن در لنگرود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: دومین کارگاه آموزشی تخصصی و عملی چوب و رزین شرق گیلان به مدت دو روز  ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در لنگرود برگزار می‌شود.

او با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان لنگرودی از نخستین  کارگاه آموزشی چوب و رزین در این شهرستان، افزود: این کارگاه آموزشی به همت جمعی از هنرمندان گروه وارنا با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لنگرود برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه، مدرس این کارگاه آموزشی مهدی مهدی زاده دارای گواهینامه دوره مهارت آموزی تزئینات رزینی و آبستره از آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی خط کش تهران است، گفت: در این کارگاه آموزشی دو روزه، شناخت مواد اولیه، ساخت قطعات دکوراتیو، زیورآلات چوب و رزین، زیورآلات پایه برنجی، کار با قالب سیلیکونی، ساخت صفر تا صد زیورآلات رزینی، شناخت تمام رنگ‌های کاربردی، اصول حباب گیری و آموزش تخصصی سلولی آبستره اکرلیک آموزش داده می‌شود .

سهراب مقدسی با بیان اینکه، کار با رزین کاری بسیار زیبا و سودآور و یکی از زیرشاخه‌های هنر‌های تجسمی است، افزود: تهیه همه مواد مصرفی در این کارگاه آموزشی برعهده مسئول گروه هنری وارنا بوده و متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند با ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی، آدرس دقیق پستی و واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، در این دوره ثبت نام کنند.

او افزود: با پیشنهاد مدرس و مسئول گروه هنری وارنا در خصوص تقارن برگزاری این کارگاه آموزشی با ایام مبارک دهه فجر و نیز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) قرار شده است بانوان شرکت کننده در این کارگاه دوروزه از تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی در پرداخت شهریه برخوردار شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۱۳۴۳۱۱۸۲ و ۴۲۵۲۳۱۰۰ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.