خالد بن خلیفه آل ثانی، نخست‌وزیر جدید قطر در تماسی تلفنی با عادل عبدالمهدی بر حمایت دوحه از امنیت و ثبات عراق و منطقه و تلاش برای توسعه روابط میان دو کشور تاکید کرد.

خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی، نخست‌وزیر جدید قطربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر نخست‌وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق روز پنجشنبه در تماسی تلفنی با خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی، نخست‌وزیر جدید قطر، تصدی این سمت را به وی تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است عبدالمهدی ابراز امیدواری کرد که روابط بین دو کشور برادر عراق و قطر شاهد همکاری بیشتر در راستای منافع دو ملت و همه کشور‌ها و ملت‌های منطقه باشد.

نخست‌وزیر قطر هم ضمن تقدیر از عبدالمهدی، بر حمایت دوحه از امنیت و ثبات عراق و منطقه و تلاش برای توسعه روابط میان دو کشور در همه زمینه‌ها تاکید کرد.


بیشتر بخوانید: نماینده عراقی: عربستان و امارات در ناآرامی‌ها دست دارند

درخواست پارلمان عراق از مسلمانان برای موضع‌گیری قاطع در برابر معامله قرن


تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر روز سه شنبه با استعفای عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی نخست‌وزیر این کشور موافقت کرد و خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی را به عنوان جانشین عبدالله بن ناصر و نخست‌وزیر جدید منصوب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار