دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کتاب «آن مرد با باران می‌آید» را کتابی مناسب برای قشر سنی نوجوان و بسیار شیرین و جذاب توصیف کرد.

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درباره محتوای کتاب «آن مرد با باران می‌آید» به خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:کتاب «آن مرد با باران می‌آید» از کتاب‌هایی است که در سال ۱۳۹۱ در جشنواره داستان انقلاب حوزه هنری شرکت کرد و در آن جشنواره برگزیده شد. این کتاب در همان سال توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد و تا به امروز ۶ بار در کتابستان تجدید چاپ شده است.

او افزود:کتاب« آن مرد با باران می‌آید» چند ویژگی قابل توجه دارد، اول اینکه برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است. متأسفانه در کشور ما کتاب‌های  کمی به خصوص در حوزه انقلاب اسلامی برای گروه سنی نوجوان نوشته شده‌اند.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: کتاب «آن مرد با باران می‌آید»روی حوادث مربوط به ۴ ماه نزدیک به پیروزی انقلاب اسلامی تمرکز کرده است. این کتاب وقایع ۱۷ شهریور تا ۲۶ دی ماه سال ۱۳۵۷ را با توجه به زندگی یک خانواده معمولی طبقه متوسط روایت می‌کند.

مختارپور اظهار کرد:قلم کتاب «آن مرد با باران می‌آید» بسیار شیرین و جذاب است و خواننده آن با حوادث کتاب هم ذات پنداری می‌کند؛حجم این کتاب چندان زیاد نیست و وجیهه علی اکبری سامانی، نویسنده آن از نویسندگان متعهد کشور است.

او بیان کرد:کتاب «آن مرد با باران می‌آید»، کتابی است که در ایام دهه فجر قابلیت معرفی و تجلیل دارد. این کتاب بار‌ها در نهاد کتابخانه‌های عمومی مطالعه شده و جلسات تحلیلی درباره آن شکل گرفته‌اند.

گفتنی است کتاب «آن مرد با باران می‌آید»اخیرا مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
انتهای پیام/

برچسب ها: معرفی کتاب ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار