دبیرستاد انتخابات استان یزد گفت: اسامی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۲ بهمن ماه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، شاه حسینی  دبیرستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت مرکزی نظارت به داوطلبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: اسامی نهایی داوطلبان انتخابات ۲۲ بهمن ماه اعلام می شود.

او افزود: تعدادی از داوطلبانیکه در مرحله قبل از سوی هیئت‌های نظارت استان احراز نشده یا رد صلاحیت شده اند، اما در این مرحله از سوی هیئت مرکزی نظارت صلاحیت آن‌ها تایید شده است.

شاه حسینی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانیکه صلاحیت آن‌ها از سوی هیئت‌های مرکزی نظارت رد شده است، نیز می‌توانند تا فردا اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

دبیرستاد انتخابات استان یزد افزود: شورای نگهبان ده روز فرصت دارد تا به اعتراضات رسیدگی کند و نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها تا بیست و یکم بهمن به فرمانداری‌ها اعلام خواهد شد.

شاه حسینی از انتشار اسامی نهایی داوطلبان در روز بیست و دوم بهمن خبر داد و گفت: روز بیست و چهارم بهمن نیز تبلیغات داوطلبان آغاز خواهدشد.

تبلیغات داوطلبان تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات متوقف خواهد شد تا در ۲ اسفند ماه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.