مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

۱۲ طرح گردشگری با سرمایه گذاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: ۱۲ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

۱۲ طرح گردشگری با سرمایه گذاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه ۱۲ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ۱۱ پروژه اقامتگا‌های بوم گردی و یک اردوگاه گردشگری با سرمایه گذاری ۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

او ادامه داد: اقامتگاه‌های بوم گردی در شهرستان‌های شیراز- سپیدان- فیروزآباد- پاسارگاد و مرودشت و اردوگاه گردشگری در شهرستان فسا به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول اضافه کرد: اقامتگا‌های بوم گردی با حجم سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۳۲ و یک اردوگاه گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر، از جزئیات طرح‌های قابل افتتاح است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر استان فارس دارای ۱۱۵ اقامتگاه بوم گردی است که با افتتاح این ۱۳ طرح، تعداد بوم گردی‌های استان به ۱۲۸ اقامتگاه خواهد رسید.

امیری تصریح کرد: استان فارس دارای ۷۶ هتل و متل، ۲۴ هتل آپارتمان، ۱۳۴ مهمانپذیر، ۱۱۵ اقامتگاه بوم گردی و ۱۳۴ خانه مسافر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار