مدیرکل پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر برای دانش آموزان تهرانی خبر داد.

برنامه‌های ویژه دهه فجر برای دانش آموزان پایتختعبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: ۱۰ هزار دانش آموز تهرانی برای بزرگداشت این ایام در حرم مطهر امام خمینی حضور پیدا کردند همچنین ۲ هزار نفر از دانش آموزان از محل جلوس معمار کبیر انقلاب بازدید کردند.

او ادامه داد: علاوه بر آن افتتاح نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از بعدازظهر روز دوازدهم بهمن آغاز شد که این کار به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوده است علاوه بر آن ویژه برنامه‌هایی در مدارس به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از گردهمایی ۳۲ هزار نفر از دانش آموزان در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: علاوه بر آن شانزدهم بهمن ماه برنامه لاله‌های روشن برگزار خواهد شد تا شهدای انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و پایلوت این کار در منطقه ۸ با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: مکتب شهید سردار سلیمانی ابعاد مختلفی دارد


کریمی تصریح کرد: برنامه‌های مفرحی در اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی ویژه دانش آموزان در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان نسبت به این ایام آشنایی بیشتری پیدا کنند.

او ادامه داد: سعی داریم اختتامیه برنامه‌های فرهنگی و هنری را در این ایام داشته باشیم تا این ایام را گرامی داشته و برنامه‌های فرهنگی را ترویج دهیم.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ۲۲ بهمن هم اشاره و اظهار کرد: بیش از ۲۲ غرفه دانش آموزی برای این روز در نظر گرفته‌ایم همچنین سرود هزار و ۳۵۷ نفری دانش آموزان را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.