برگزاری یادواره لاله‌های روشن در شهرستان فردوس

یادواره لاله‌های روشن به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فردوس برگزار شد.

برگزاری یادواره لاله‌های روشن در شهرستان فردوسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس در این مراسم گفت: ما در دوران طاغوت، گذشته‌ای تاریک و ننگ آور داشتیم که اگر مسائل را برای نسل جوان بازگو کنیم قدر انقلاب را می‌دانند.

او افزود: در چهل سال انقلاب ما پیشرفت‌های زیادی داشته ایم که روحانیت، معلمان و اساتید وظیفه دارند این موفقیت‌ها را برای نسل جوان بازگو کنند.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: برای هر فردی که ادعای ولایی بودن می‌کند واجب است بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کند و در این بیانیه بار‌ها به جوانان اشاره شده و باید جوانان سالم، کارآمد و انقلابی امور را به دست گیرند.

میرزایی فرماندار فردوس نیز شهدا را محور ا‌صلی و ستون انقلاب دانست و گفت: شهدا تاثیرگذاری ویژه‌ای در جامعه دارند و الگوی رفتاری و اخلاقی و معلم راستین عملی زندگی ما هستند.

او افزود: ما از زندگینامه و وصیت نامه شهدا سرمشق می‌گیریم و همین باعث انسجام و وحدت ما می‌شود همانطور که این انسجام را در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی دیدیم که همه مردم با هر تفکر و دیدگاهی حضور پرشوری داشتند که تاثیرگذاری فوق العاده‌ای در داخل و خارج داشت.

فرماندار فردوس  تصریح کرد: اگر امروز یادواره و مراسم بزرگداشت برگزار می کنیم بخاطر این است که ما به شهدا نیاز داریم وگرنه شهدا خود بزرگ هستند و نیازی به اینگونه مراسم ها ندارند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار