فعالیت ۲۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از فعالیت ۲۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی استان برای خدمات رسانی مطلوب به کاربران جاده‌ای خبر داد.

فعالیت ۲۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان جنوبیجلال زاده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد و در این زمینه موارد نظارت مستمر بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، اماکن بین راهی انجام می شود.

او  با اشاره به موافقت اصولی ۳۴ باب مجتمع خدماتی رفاهی در استان، افزود: بهره برداری از ۵ باب مجتمع تا انتهای امسال و ۲۰ باب در حال استعلام و در مرحله صدور موافقت اصولی است.

جلال زاده بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور، کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازید‌های مستمر و دوره‌ای از سال‌های گذشته از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  عنوان کرد: به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها، واحد‌های اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید به عمل می‌آورد.

او  اظهار کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ، جهت ارتباط مستقیم با سرپرست اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار