عملیات اجرایی بزرگراه گرمی _ بیله سوار آغاز شد

با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور حد فاصل گرمی تا سه راهی گوگ تپه بیله سوار به طول ۹ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر در جریان کلنگ زنی این پروژه گفت: در تلاش هستیم مسیر اردبیل تا پارس آباد چهار بانده شود و نهضت راه سازی در استان اردبیل تداوم داشته باشد.

او با بیان اینکه بیش از۲۵۰میلیارد تومان برای اجرای پروژه گرمی تا بیله سوار اختصاص یافته است گفت: مجری این پروژه بزرگ قرار گاه خاتم الانبیا و موسسه عاشورا است که قول داده زودتر از موعد یعنی در طول دو سال این پروژه به اتمام برسد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سالانه ۵۰ کیلومتر به مسافت بزرگراه‌های استان افزوده می‌شود گفت: راه‌های استان اردبیل به کارگاه‌های عمرانی تبدیل شده و در اکثر محور‌ها عملیات راه سازی انجام می‌شود.

بهنام جو گفت: پیکیر مصوبات سفر رییس جمهور به استان اردبیل هستیم و اعتبار خوبی برای تعریض، تعمیر و بازسازی راه‌های مواصلاتی و شریان‌های اصلی تخصیص یافته است.

او تصریح کرد: تحقق این پروژه یکی از آروز‌های دیرینه مردم مغان بوده که با تلاش دولت تدبیر و امید از دو سمت گرمی و بیله سوار آغاز شد.

در این پروژه حدود ۳ میلیون متر مکعب عملیات خاکبرداری، یک میلیون و ۲۴۶ هزار متر مکعب خاکریزی و بیش ۱۶۷هزار تن آسفالت به مدت سه سال بعد از تحصیل اراضی حاشیه جاده انجام می‌شود.

گفتنی است عملیات اجرایی این پروژه با حضور امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز پنجشنبه همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر آغاز شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.