داور سابق فوتبال فوتبال کشورمان گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال بسیار پیچیده است و بیش از ۲۵ نفر برای ریاست و هیئت رئیسه ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد افشاریان داور سابق  فوتبال کشورمان درباره ثبت نام در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می‌شود که انتخابات مهندسی شده است و اعضا از قبل تعیین شدند، اظهار داشت: من روز گذشته برای انتخابات ثبت نام کردم و تاکنون چنین چیزی مشاهده نکرده ام که رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون از قبل تعیین شده باشند. انتخابات فدراسیون فوتبال بسیار پیچیده است و بیش از ۲۵ نفر برای  ریاست و هیئت رئیسه ثبت نام کردند. مطلبی که درباره مهندسی انتخابات می‌گویید را تاکنون نشنیدم و  به آن اشراف هم ندارم.  

افشاریان درباره اظهارات سعید آذری مبنی بر اینکه نتیجه انتخابات مشخص است و جرات برای ثبت نام ندارد، گفت: هیچ چیز مشخص نیست و نظرشان برای خودشان محترم است، اما ما نمی‌دانیم در استان‌ها چه کسی ثبت نام کرده و تاییدیه گرفته است تا به آن‌ها رای بدهیم. به هر حال  رای هیئت‌های استان‌ها  مشخص نیست و همه چیز گنگ است.  

داور سابق فوتبال کشورمان درباره اینکه بازنشسته‌ها حق ثبت نام در انتخابات ندارند، بیان کرد: آنچه که من به عنوان عضو مجمع فدراسیون فوتبال می‌دانم طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال که از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید شده است فقط ۶۵ ساله به بالا بازنشسته هستند و قبل از این سن بازنشسته نیستند.  

او درباره اینکه صادق درودگر بیان کرده است که رئیس جدید فدراسیون فوتبال باید از ۵۰ میلیارد تومان بدهی کارش شروع کند و مشکلات مالی فدراسیون فوتبال باعث حضور اندک در انتخابات این فدراسیون نشده است، گفت: به نظرم انتخابات گرم است، اما موافق هستم که فدراسیون فوتبال بدهکار است و پول‌های ما در فیفا وجود دارد و برخی از پول‌ها گمشده و نیست و هر کسی بیاید باید از صفر شروع کند.


بیشتر بخوانید: گزینه‌های قریب برای نواب رئیس فدراسیون مشخص شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار