استاندار مرکزی گفت: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانده عمق ریشه‌های انقلاب در میان مردم است.

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانده عمق ریشه‌های انقلاب در میان مردمسید علی آقازاده استاندار مرکزی با حضور درمیان راهپیمایان اراکی در یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸ در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز نشان دهنده عمق ریشه‌های قوی انقلاب اسلامی ایران در میان مردم است.

آقازاده افزود: الحمدالله مردم ایرانی اسلامی و استان مرکزی امروز به خوبی نشان دادن که پای انقلاب ایستاده اند و امیدوارم دشمنان این حضور گسترده درس بگیرند و با این پاسخ قاطع مردم درس بگیرند و از این به بعد توطئه هایشان را علیه مردم ایران کمتر کنند.

او اضافه کرد: اخبار اولیه که ما داریم از راهپیمایی‌های سراسر کشور و همچنین در استان مرکزی کاملا شرایط فوق العاده و استثنایی هست و مردم در ۲۲ بهمن که همزمان با چهلم سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی هست در راهپیمایی حضور گسترده داشتند.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.