مدیرکل ثبت احوال استان کردستان از صدور و تعویض شناسنامه المثنی تا ۳۰ بهمن ماه خبرداد.

حسن صومی مدیرکل ثبت احوال استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: با اشاره به اینکه صدور شناسنامه المثنی و تعویض آن در اسرع وقت و خارج از نوبت تا زمان انتخابات انجام می‌شود، گفت: شهروندانی که خواهان دریافت شناسنامه المثنی یا تعویض هستند می‌توانند به ادارات ثبت احوال مراجعه کرده تا در اسرع وقت شناسنامه خود را دریافت کنند.

او افزود: افرادی که شناسنامه خود را گم کرده و یا به هر علتی مخدوش شده تا ۳۰ بهمن ماه می‌توانند با درخواست المثنی دو روزه شناسنامه جدید خود را دریافت کنند.

صومی با اشاره به اینکه از اخذ درخواست شناسنامه المثنی و یا تعویض آن در تاریخ‌های ۱ و ۲ اسفند خودداری می‌شود بیان کرد: کلیه ادارات ثبت احوال در تاریخ اول اسفند ماه تا ساعت ۱۶ و روز جمعه دوم اسفند ماه نیز به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

او در ادامه ازکاهش ۸.۱ درصدی آمار طلاق در ده ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: این در حالیست که میانگین آمار طلاق در کشور ۱.۵ درصد است.

مدیرکل ثبت احوال استان کردستان اظهار داشت: آمار ازدواج نیز در این مدت ۲.۶ درصد کاهش داشته که میانگین کشوری آن ۶.۹ کاهش داشته و از این لحاظ کردستان در جایگاه خوبی قرار دارد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: انتخابات ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.