نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه ستاد شئونات فرهنگی گفت: خروجی برنامه‌های اعتکاف، افزایش جمعیت نمازگزاران مساجد و نماز‌های جمعه باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست ستاد شئونات فرهنگی استان گفت: باید خروجی فعالیت‌ها و برنامه‌های اعتکاف، افزایش جمعیت نمازگزاران مساجد و نماز‌های جمعه باشد و اگر این گونه شود معلوم است که برنامه‌ها اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه در عرصه اعتکاف نباید با رویکرد گزارش‌دهی فعالیت کنیم، گفت: در عرصه اعتکاف باید برای رضای خدا فعالیت کنیم تا کار‌ها و برنامه‌ها اثرگذار و مطلوب شود.

او ادامه داد: سردار سلیمانی‌ها هیچگاه با رویکرد گزارش‌دهی وارد میدان نشدند و به همین خاطر فعالیت‌هایشان منشأ خیر و برکات بسیاری شد و ما نیز در تمام عرصه‌های مختلف کاری، باید رویکرد خدایی داشته باشیم.

امام جمعه قزوین گفت: پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب از مباحث مهمی است که باید در مراسم اعتکاف مورد توجه قرار گیرد و در کنار آن مکتب و فرهنگ سردار سلیمانی که رهبری فرمود ایشان تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) بودند نیز مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نقش رسانه در جذب هر چه بیشتر جوانان به اعتکاف را بسیار مؤثر دانست و بر پوشش هوشمندانه رسانه‌ها از مراسم اعتکاف به منظور فرهنگ‌سازی در جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار