نمایش کودک ماجرا‌های گندم و مبارک در رشت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش کودک ماجرا‌های گندم و مبارک به نویسندگی و کارگردانی مرسده پیشه‌ور، در رشت به روی صحنه می‌رود.

او افزود: نمایش کودک ماجرا‌های گندم و مبارک با مجوز رسمی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از سوی موسسه بداهه‌سازان آئین کهن و با مشارکت انجمن نمایش استان اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: شادی آقایی، مائده ارقند، افسون پاسخی، روح‌الله جوانمرد، بهناز رضایی و ایمان قاطعی‌فر در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند.

قاسم مصفا افزود: علیرضا شکورپور: ساخت عروسک، رضا شریفی:دکور، شاهین فیاض:استودیو و ساخت موسیقی، حسن زاهدی:نوازنده تنبک، لیدا پیشه‌ور:عکاس، مهرداد ضمیریان:پوستر و بروشور و سمیه رحمانی:طراحی و دوخت لباس در اجرای این نمایش همکاری دارند.

اوگفت: این نمایش ۴ تا ۷ اسفندماه در سه نوبت ۹، ۱۰:۳۰ و ۱۴ ویژه مدارس و مهدکودک‌ها در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بلیط این نمایش را از سامانه اینترنتی هفت‌ساز و یا گیشه محل اجرا تهیه کنند.

 

انتهای پیام / ق

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.