مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت:مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی البرز در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می شود.

مراسم اختتامیه جام باشگاه های کتابخوانی البرز برگزار می شود.ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی البرز چهارشنبه  ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: این برنامه ملی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه در بین کودکان و نوجوانان طراحی شده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با راه اندازی ۵۷۹ باشگاه کتابخوانی و فعالیت‌های کتابخوانی در قالب‌های تعریف شده حضوری فعال در اجرای این برنامه ملی در البرز داشته است.   

مقدم گفت: ضمن ابراز امیدواری برای تاثیرگذاری این برنامه ملی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان البرز از همه دستگاه ها، تسهیلگران و عوامل اجرایی این برنامه به ویژه ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارسی که در اجرای جام باشگاه‌های کتابخوانی البرز با این اداره کل و ادارات تابعه مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر می کنم.   

گفتنی است در مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی البرز از تسهیلگران برتر و عوامل اجرایی و برگزیدگان این برنامه ملی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.