مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:جشن نیکوکاری امسال "با شعار عید را به خانه هایشان ببریم"برگزارمی شود.

جشن نیکوکاری امسال به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  با قدردانی از همه اعضای ستاد احسان و نیکوکاری در برگزاری رویداد ملی جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" در روز‌های ۱۴،۱۵و۱۶ اسفندماه  در مدارس، معابر، میدان‌ها سطح شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

او با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س) که فرموده‌اند:"من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم که یکی از آن موارد انفاق درراه خدا است افزود: سیره همه اهل‌بیت (ع) تأکید بر رسیدگی به امور نیازمندان و برآورده نمودن حوائج آن‌ها هست که این توفیق در نهاد مقدس کمیته امداد نصیب امدادگران شده است، اما باید قدر این خدمت گذاری را بدانیم وبِ آن افتخار کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم از ۱۴ اسفندماه با حضور دانش آموزان مدارس آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر، میدان‌ها ومعابرآماده دریافت هدایاو کمک‌های هم استانی‌های خیر و نیکوکار هستند و در روز ۱۶اسفند پایگاه‌های مستقر در میعادگاه‌های نماز وحدت‌بخش جمعه کمک‌های نمازگزاران مو من و نیکوکار را جمع‌آوری می‌کنند.

صفری به پایگاه‌های جشن نیکوکاری امسال نیز اشاره کردوگفت: هزارو ۷۶۶ پایگاه ثابت وسیار مستقر در مدارس، میدان‌ها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان را جمع‌آوری و قبل از رسیدن سال نو به دست نیازمندان واقعی می‌رسانند.

او به همکاری خوب اعضای ستاد احسان و نیکوکاری اشاره کردوافزود: امسال نیز سازمان دانش‌آموزی، آموزش‌وپرورش، بسیج مستضعفین، صداوسیمای استان با تعامل و همکاری خوبی که دارند جشن نیکوکاری پررنگ‌تر برگزار خواهد شد.

صفری با اشاره به فراهم بودن بستر‌های الکترونیکی و مشارکت از طریق شیوه‌های نوین و سامانه‌های الکترونیکی گفت:: خیران، نیکوکاران وهم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی از قبیل ≠۰۲۴*۸۸۷۷*ویل مراجعه به سایت امداد) به نشانی emdad.ir واریز نمایند.


 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.