فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر و بیش از ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های تایباد کشف شد.

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان هنگ مرزی  تایبادبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ کاظم صمدی  فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و عملیات‌های جداگانه، مرزداران هنگ تایباد موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر و بیش از ۳۴۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

او تصریح کرد: به منظور، برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران این هنگ،  در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل‌های احتمالی ورود آن‌ها اجرای کمین نمودند.

 فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: مرزبانان این هنگ،  با اشراف اطلاعاتی منطقه و انجام کمین‌های هدفمند،  موفق به کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک شدند که در این رابطه ۴ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

صمدی افزود: مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی، در چند مرحله موفق شدند در پست و کنترل دوغارون،  مقدار ۳۴۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ریالی ۱۸۷ میلیون ریال را کشف کنند.

او تصریح کرد: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی،  به منظور پیشبرد اهداف شوم خود،  مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور استفاده می‌کنند.
 
فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: هنگ مرزی تایباد،  مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ،  ایستاده تا با جلوگیری از ورود متجاوزین و محموله‌های مواد مخدر و با نشان دادن برخورد قاطع و جدی،  اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه‌ای امن را برای هموطنان به ارمغان آورد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.