مسئول امور ورزش و جوانان شهرچمران از خریداری یک دستگاه بالابر اتوماتیک به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان برای سالن ورزشی شهداء شهرچمران خبرداد.

 ولیدعساکره مسئول امور ورزش و جوانان شهرچمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک دستگاه بالابر اتوماتیک به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان برای سالن ورزشی شهداء شهرچمران خریداری  شد.

او افزود:  در سال‌های گذشته ورزش شهرچمران از بودجه شورای راهبردی بی نصیب بود که با آمدن قادر شریفی به اداره ورزش و جوانان و نامه نگاری‌های متعدد سه پروژه را به صورت قطعی پیگیری کردیم تا ورزش شهرچمران هم از بودجه ورزشی شهرستان سود ببرد.

عساکره بیان کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان و فرمانداری شهرستان پروژه اول که بالابر بود خریداری و در اختیار سالن شهداء قرار گرفت، اما در پروژه دوم که تعویض کفپوش سالن شهداء است پیمانکار آن معرفی شد و در هفته‌های آتی رسما عملیات اجرایی تعویض کفپوش سالن اجرا خواهد شد.

مسئول امور ورزش چمران ضمن اشاره به ظرفیت بالای ورزشی در شهرچمران و میزبانی‌های گذشته همچون اردوی تیم‌های وزنه برداری و رزمی کشور گفت: این شهر مشکل خوابگاه داشت که با کارشناسی‌های صورت گرفته زمین و پلان این خوابگاه ورزشی در طبقه دوم ساختمان اداری سالن شهداء تهیه و به تائید رسید و این پروژه در مرحله امضاء قرارداد با پیمانکار است که به احتمال فراوان بعد از تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.