باد و گردوخاک دید افقی ایرانشهر را به ۱۵۰۰ متر کاهش داد

رئیس اداره هواشناسی ایرانشهر گفت: عصر امروز وزش باد شدید و گردوخاک در ایرانشهر شعاع دید افقی در این شهر را به ۱۵۰۰ متر کاهش داد.

باد و گردوخاک دید افقی ایرانشهر را به ۱۵۰۰ متر کاهش دادمجید خواجه زاده رئیس اداره هواشناسی ایرانشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت امروز وزش باد نواحی مرکزی استان را فرا گرفت به طوریکه بیشنه سرعت باد در ایرانشهر به ۶۵ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به ۱۵۰۰ متر کاهش داد.

او با بیان اینکه وزش این باد جنوبی قدری دمای هوا را به صورت موقت افزایش داد، افزود: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی از فردا با تشدید جریانات شمالی، دمای هوا کاهش می‌یابد.

رئیس اداره هواشناسی ایرانشهر ادامه داد: کاهش دما از اواسط وقت فردا آغاز می‌شود و انتظار می‌رود دامنه آن بین ۶ تا ۱۰ درجه در نیمه شمالی استان باشد.

خواجه زاده در ادامه به نوسانات دمایی امروز ایرانشهر اشاره کرد و گفت: امروز بیشینه دمای ایرانشهر به ۲۸.۴ درجه سلسیوس رسید که قدری از دیروز گرمتر بود و صبح امروز نیز کمینه دمای آن در سرد‌ترین لحظات به ۱۴.۴ درجه رسید که نسبت به روز قبل حدود یک درجه افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار