مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: با بهره گیری از بستر الکترونیک و فضای مجازی کمک‌های نقدی مربوط به جشن ملی نیکوکاری جمع آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت ۱۴ اسفندماه، سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ گفت: بحمدالله با حمایت‌های امام راحل و هدایت‌ها و پشتیانی‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: راهبرد غالب محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت خدمتگزاری، توانمندسازی خانواده‌ها و جامعه کمیته به ویژه با محوریت اشتغال، کارآفرینی و توسعه کسب و کار‌های خُرد است.

موصلی در ادامه جشن نیکوکاری را از جمله برنامه‌های کمیته امداد عنوان کرد و بیان داشت: این جشن عمری ۳۰ سال دارد و از ۱۳۶۹ طرح ملی جشن نیکوکاری با همکاری و همت مردم سخاوتمند ایران اسلامی و دستگاه‌های مختلف از جمله؛ صدا و سیما، اصحاب رسانه، آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج آغاز شد و امروزه به یک آئین ملی تبدیل شده است.

این مقام مسئول شعار جشن نیکوکاری امسال را " عید را به خانه هایشان ببریم" و " شکرانه سلامت" اعلام کرد و ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح‌های مختلفی برای جمع آوری غیرمستقیم کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان تصریح کرد: امسال بدلیل محدودیت‌های بوجود آمده به سبب شیوع ویروس کرونا، از بستر الکترونیک و فضای مجازی در جهت بهره گیری از دانش آموزان در منازل استفاده خواهد شد.

او اذعان داشت: امیدواریم با تمام محدودیت‌های موجود، بتوانیم شاهد جذب مشارکت‌ها و کمک‌های نقدی هموطنان و هم استانی‌های عزیز باشیم.

به گفته مرتضی موصلی، سایت www.emdad.ir و سامانه *۸۸۷۷*۰۶۱*۱# و همچنین شماره حساب 4444 بانک ملی ایران آماده دریافت کمک‌های نقدی در قالب جشن نیکوکاری است.

او در پایان از مردم سخاوتمند استان خوزستان خواست امسال هم همچون سال‌های گذشته، مهربانی خود را با مشارکت حداکثری خود اثبات نمایند و دل نیازمندان و مددجویان را در آستانه بهار طبیعت شاد کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.