در بسته حوادث ۱۵ اسفند بخوانید؛

مصدوم شدن ۲ نفر بر اثر واژگونی وانت پیکان در دزفول

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

حسین حسیناک افسر شیفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: شامگاه گذشته طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش واژگون شدن یک دستگاه وانت پیکان به همراه دو سرنشین اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا خودروی امداد و نجات سازمان را به همراه آتش نشانان به محل حادثه واقع در ابتدای جاده شوشتر روبروی ندامتگاه فجر اعزام نمود.

حسیناک بیان کرد: در این حادثه که به علت انحراف خودرو از جاده رخ داد و منجر به واژگون شدن خودرو شد که مصدوم شدن ۲ سرنشین ۱۵ و ۲۴ ساله را به همراه داشت.

او اذعان داشت: آتش نشانان به محض مستقر شدن اقدام به ایمن کردن خودرو و محل حادثه کردند و مصدومین را توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

پلمب ۱۲ باب قهوه خانه در حمیدیه

سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه گفت: طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی و جلوگیری از عرضه و استعمال قلیان در واحد‌های صنفی (رستوران داران و قهوه خانه‌های سنتی) در سطح شهر، به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: طی هماهنگی با مرجع قضائی و شبکه بهداشت تعداد ۱۲ باب قهوه خانه پلمب شدند

سرهنگ کاظمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای طرح انجام گرفته، اظهار داشت: طرح پلمب واحد‌های صنفی متخلف (عرضه کنندگان قلیان در واحد‌های صنفی و فاقدین مجوز فعالیت) به صورت جدی در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.